tirsdag 2. juli 2019

Nytt for sommeren! - New for summer!



Øre crawlers - Ear crawlers

Hei!

Please scroll for english.
Jeg glemmer helt å vise nyhetene fra butikken, her i bloggen. Takk til Rita som minnet meg på dette. Jeg skal vise nyhetene her i bloggen heretter. Hvis du vil være sikker på at du får med deg alle nyhetene anbefaler jeg at du besøker butikken min med jevne mellomrom, eller abonnerer på nyhetsbrevet (som abonnent får du 10% rabatt på en ordre. 1-3 nyhetsbrev i måneden.) Øre crawlers er blitt populære i det siste. Jeg har sittet litt på gjerdet før jeg valgte å tilby noen i gullbelagt sølv med ferskvannsperler. De viste seg å være så populære at første batch ble utsolgt på en uke. Nå har jeg flere på lager igjen. (se dem ovenfor).

Et par sommervesker har og sett dagens lys. Er lenge siden jeg sydde vesker sist. Og mange har etterlyst vesker. Så her er en allsidig sommerveske til alt "Bugs" og en trendy stråveske. (se dem nedenfor). Om du ønsker å se nærmere på noe så klikk på den norske linken under produktet du vil se nærmere på.

Håper du har en kjekk dag!
Hilsen Anne Lise

"Bugs" veske i lin og bomull - "Bugs" bag in linnen and cotton

Flettet stråveske med "skjerf" Braided straw bag with "shawl"
Hi!

I totally forget to show new items from the shop, here in the blog. Thank you Rita for reminding me.  I will show the new items in my blog from now. But if you will be shure that you get to know about all new items i suggest you visit my shop reagulary or sign on to my newsletter (if you do you will get 10% of 1 order. 1-3 newsletter each month).  Ear crawlers has become highly popular lately. I have been sitting on the fence for a while, before I desided to offer my own in gold vermeil (14 karat gold on sterling silver). They was so popular that the first batch was sold out within a week. I have more in stock now (se picture at the top).

A couple of summer bags has also been added to the shop. It has been a long time since last time I sewn bags. And several customers have asked for more bags. So here they are. A Allround summer bag "Bugs" and a trendy straw bag. (see them above) . If you want to look closer on the products just click on the english link under the pictures.

I hope you have a great day!
Best Wishes from Anne Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...