torsdag 1. mars 2018

Man vet aldri når det dukker opp... - You never know when it appears


Hei!

(please scroll for english) Etter en periode med mange nedturer var det jo ekstra kjekt når det dukker opp et så kjekt smilefjes i kaffekoppen! Det var riktignok ikke min kaffekopp, men mannen sin. (jeg er en av de som enda ikke har begynt å drikke kaffe. Holder meg til Cola light, te og vann). Mannen min sendte meg et foto av smilefjeset på Skype. Så jeg fikk samme gode opplevelse som ham. Og jeg smiler hver gang jeg ser bildet. Derfor ville jeg nå dele det med deg. Kanskje du og trenger et smil?

Det hender de smilefjesene dukker opp, i middagen, på vinduet osv. Men i kaffekoppen... var en ny en. Har du sett noen uventede smilefjes i det siste?


Hilsen Lissie

***

 

Hello!

After a period with many disappointments it was extra fun and exiting to find a smiley face in the coffee cup! It was not my coffee cup though, but my husbonds. (I am one of those that has not startet to drink coffee yet. I drink Diet Coke, tea and water). My husbond sendt me a photo of the smiley face on Skype. So I got the same good experience as him. And I smile every time I look at the picture. So therefore I wanted to share it with you. Maybe you also need a smile?

It happens from time to time that a smiley face shows up, in the dinner, on the window a.o. places. But in the coffee cup... that was a new one. Have you seen andy unexpected smiley face lately?


Best wishes from Lissie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...