torsdag 10. desember 2009

Julekalender 11. desember


Dagens premie er kjempegrei til å lage stjerner med. Det er en punch som lager cut-outs.

Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å poste innlegg under dagens "luke" før midtnatt 11. desember. Vinneren blir opplyst i morgendagens "luke".

Vinneren av gårsdagens premie (dvd og 2 cd'er med Andrea Bocelli) ble Ellen Jensen. Gratulerer! Send meg en mail med navn og adresse så jeg får sendt deg premien.

Vinneren av dagens gavekort ble ble Laila-Karin. Gratulerer! Send meg en mail så jeg får sendt deg gavekortkoden på mail.

1 kommentar:

  1. Så oppfinnsom du er med adventsgaver.
    Jeg henger med ennå jeg, det er morsomt !

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...