tirsdag 3. mars 2009

Spring has sprung







Spring has sprung (våren har sprunget ut). Iallefall i mitt smykkestudio. Det er så inn med blomstrede klær og tilbehør nå at jeg bare måtte lage blomstersmykker. Det første ser du på bildet. Flere er på vei til å "blomstre" på arbeidsbenken min. Gøy å gjøre noe helt nytt! Jeg ble inspirert av bilder fra Tahiti, som jeg så på nettet. Klikk på bildet om du ønsker å se det større. Smykket er til salgs i nettbutikken

Spring has sprung. At least here in my studio. Flowers are so hot, both in clothes and in accesories no a days, that I just had to make flower necklaces. The first one I made, are the one showed at the picture. More are on their way to "bloom" on my work desk. Sofun to to something completely new! I was inspired by some photos from Tahiti. Click on photo for bigger picture.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...