tirsdag 31. oktober 2017

Give Away!


På tide med en ny give away. Denne gangen gir jeg bort akkurat hva du vil ha! Ja du leste riktig! Alle som deltar skriver en ting de ønsker seg fra Lissie Design. Vinneren får akkurat det de ønsker seg. Ta turen inn i butikken og finn ut hva du ønsker deg! Skriv det i kommentarfeltet her og du er med! Nb! Del gjerne dette innlegge for å få et ekstra "lodd" i trekningen. Gi beskjed om du har delt. Lykke til! 

Klikk på "kommentar" for å kommentere.

Trekning. 1. desember

***


It's time for a new give away. This time I will give the winner exactly what they whish for. Yes, you read correctly. All persons participating comment on which item they whish for from Lissie Design. The winner gets exactly that item! Visit Lissie Design and find out what you whish for! And tell me about it in a comment here. Nb! Get one extra "ticket" in this drawing by sharing this post. Let me know if you do. Good luck!

Click onto "comment" to comment.


Drawing desember  1th.

Ha en god dag! - Have a great day!
Lissie

8 kommentarer:

  1. Håper mange vil være med! :D

    SvarSlett
  2. Berries smykke blå, falt jeg for med en gang jeg så det!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt at du vil være med Anne-Mari! Lykke til i trekningen!

      Slett
  3. Brick blossom smykke synes jeg ser veldig kult og spesielt ut. Mvh Tove Næstby :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt at du vil være med Tove! Lykke til i trekningen!

      Slett
  4. Jeg ønsker meg Kongelenke i sølv
    Lissie Design
    30-10335-1-01
    Hilsen Aud F. Aleksandersen

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt at du vil være med Aud! Lykke til i trekningen!

      Slett
  5. Ønsker meg Glam Siam Red Swarovski! Nydelige øredobber! <3 hilsen Ann Helene Skår :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...