tirsdag 10. januar 2012

What to wear together with the wallet?


Jeg har blitt spurt om jeg har forslag til hva man kan på seg når man skal bruke veskene/lommebøkene jeg viste i forrige innlegg. Hva med denne fantastiske flotte kjolen fra Vera Vang sin sommerkolleksjon? Den er egentlig en brudekjole men det gjør ikke når den er så vakker eller?

I have been asked if I got any suggestions to what to wear to the wallets shown in my previous post. What about this gorgeous dress from Vera Vang  summer collction? It is a brides dress but that does not matter when it is so beautiful or what?

 

Eller dette antrekket fra Gaetanonavarra sin sommerkolleksjon?

Or this gorgeous outfit from Gaetanonavarra summer collection?


Når man først er inne på vesker... Denne fra Yves Saint Laurent er betraktelig dyrere enn dem i forrige innlegg men ikke desto mindre lekker!!

When I are talking about bags... this one from Yves Saint Laurent  are considerable more expensive then those in my previous post but not less gorgeous!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...