torsdag 12. januar 2012

Old Memories - New wrapping

Når jeg fant dette frigitte bildet av denne flotte og stilige damen visste jeg at jeg måtte lage et smykke med bilde av henne på. Jeg brukte et års tid på å finne akkurat den rette innrammingen til henne. Siden det gamle bildet har brunrosa toner satte jeg det sammen med nydelige gammeldagse glassblomster i en myk rosa farge.
Som jeg har nevnt før har jeg en svakhet for smykker som ser gamle ut, men er nye. Hvilken type smykker liker du?

***

When I found this copyrightfree picture of this gorgeous and stylish lady I knew that I just had to make a necklace with picture on her on. I used a year or so to find exactly the right frame fro hear. Since the old picture got a brown-pink shade I putted the picture and frame togheter with some gorgeous old fashioned glass flowers in soft pink. As I have meantioned before I have a weakness for jewelry that looks old but are new. What kind of necklaces do you like?

http://www.lissiedesign.com/
http://epla.no/handlaget/produkter/417036/
http://www.etsy.com/listing/90277601/necklace-free-shipping-old-memories

3 kommentarer:

  1. i like those vintage necklaces!

    SvarSlett
  2. Sååå Utrolig Nyyydelig!!!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. Thank you for your lovely comment Joan! :)

    Takk Eva Helen! Så kjekt at du liker det! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...