søndag 30. oktober 2011

Swallow with nest - Svale med reir


Er lenge siden jeg laget svalesmykker nå. Så det var herlig å få laget et. Jeg holder på med ett til som blir litt annerledes. Kjekt når hvert smykke får sin egen sjel. Ferskvannsperler og forsølvet messing har jeg brukt til dette smykket. Klikk på bilde for å se det i større format. Det andre jeg skal lage er jeg usikker på om jeg skal lage langt eller kort. Hva slags lengde liker du best på smykkene?

It has been a long time since last time I made Swallow necklaces now. Så it was wonderful to get to making one. I am making another one that will be a bit different. I think it is nice if each necklace can get its own soul. Freshwater pearls and sterling silver plated brass is used on this one. Click picure to enlarge. With the other one I am making I am unsure if I should make it long or short. Which lenght do you prefer on necklaces? Long or short?

2 kommentarer:

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...