fredag 28. oktober 2011

Poser under øynene - Pouches under the eyes


Jeg har fått et spørsmål fra ei dame som heter Marit. Hun skriver at hun er veldig plaget av både hovne øyelokk og poser under øynene. Blå ringer dukker og opp fra tid til annen. Hun lurer på om jeg har noen tips. Og det har jeg faktisk. Clarins sin Eye Contour Gel. Den er super og virker på alle de tre nevnte problemene. Man kan og bruke den under sminke for å hindre at problemer skal oppstå i løpet av dagen/kvelden. Den begynner å virke med en gang den har trukket inn. Og problemer forsvinner i løpet av 1-2 timer. Alt etter hvor hoven man er. Kremen kan og brukes at dem med alleriger, omfintlig hud og linsebrukere. Prisen på denne variere. Frav Kr 199,- hos Shopping4net kr. 265,- hos Beauty Planet og kr 345,- hos Estetique.

I have received a question from a lady named Marit. She writes that she is very bothered by puffed up eye lids and bags under her eyes. I addition to blue rings beneath her eyes. Do I have an answer to this problems? Yes I do. Clarins Eye contour Gel. It is superb and it is effective on all the three meantioned problems. You may also use it beneath make-up to prevent that swollen eye lid will appear during the day/night. I is starting to work from the minute it has gone into your skin. And problems dissapear during 1-2 hours. Depending on how swullen the eye area is. The cream may also be used by those hwo got allergies, sensitive skin and lens users. Thes price on this cream various. The lowest I found today was at Amazon markedplace at $ 18.05 They also got it at Nordstroem at $ 35:00

2 kommentarer:

  1. Jeg sliter med samme problem med poser og sorte ringer så jeg takker for tipset og vil prøve ut den kremen en dag!

    Klem Fra Eva helen

    SvarSlett
  2. Det anbefales. Denne virker virkelig! Jeg har prøvd mange opp igjennom årene som virker litt. Men denne er den beste (i allefall for meg). Vet ikke om det er individuelt. Men det finner du ut. Kanskje de har prøver og av denne, på parfymeriet?

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...