tirsdag 5. april 2011

My heart is yours - Chabby Chic

"My heart is yours" har jeg kalt dette smykket i Chabby Chic stil. Jeg elsker å lage smykker som på en måte er vintage i stilen men alikevel moderne. Jeg har nemlig i årevis strevd med å bestemme meg for om jeg skulle lage vintage stilsmykker eller moderne stil. Og så plutselig en dag falt brikkene på plass! Jeg fant ut at jeg kunne kombinere de to stilene.

Smykket er nikkel- og blyfritt og har håndlaget hvitt anheng som jeg har satt i en hjerteformet ramme. Ferskvannsperler finner du og på smykket i tillegg til en fransk blonde fra begynnelsen av 1900-tallet. Sterkt begrenset antall. Lagt inn i Eplabutikken og i Lissie Design butikken
***
"My heart is yours" is the name I have given this necklace in Chabby Chic style. I love to make jewelry that in one way is vintage style but yet contemporary. I have for several years struggled to deside if I should make vintage style jewelry or contemporary style. And suddenly a day I just know what to do! Combine those two!

The necklace are nickel and lead fress and got a handmade white pendant that I have placed in a heart shaped metal frame. Freshwater pearls and a french lace from early 1900 are also on this necklace.
Very limited. Also added in my Etsy shop

24 kommentarer:

  1. Så stilig det ble! Virkelig et flott smykke!

    -Wenche

    SvarSlett
  2. I LOVE hearts! That is really really beautiful!

    SvarSlett
  3. I'm a huge fan of shabby chic style. Your work is beautiful!

    SvarSlett
  4. I love that you found a way to combine vintage and contemporary. Keep it up.

    SvarSlett
  5. Beautiful necklace. It will be a great addition to your shop if you add it

    SvarSlett
  6. I like that you combined the old and new. These pieces are lovely!

    SvarSlett
  7. De er beregnet på tørre ting, så de er ikke vannfaste. Men jeg kan lage vannfaste til deg hvis du trenger det, bare si ifra i tilfelle.

    SvarSlett
  8. Such a pretty necklace! Wonderful name for it as well :)

    SvarSlett
  9. and Lissie, I almost forgot - thank you for the Versatile Blogger re-confirmation!;)

    SvarSlett
  10. Thank you for your heartwarmin comments! :)
    Tusen takk for koselige kommentarer! :)

    SvarSlett
  11. Thank you glitterbird Glamour! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...