tirsdag 23. februar 2010

Travle dager - Busy days


Det har blitt få innlegg her i det siste. Jeg har vært syk og jeg holder på med en smykkekolleksjon som skal være klar samtidig som de blir vist i et norsk moteblad + et Dansk interiørmagasin. Jeg henger en smule etter så da blir det lite blogging.

Men snart blir det ganske mye som kan vises frem + at jeg skal få laget del to av "Smykker og ansiktsfasong" + at jeg kommer til å skrive en del om hud/hår og sminke (jeg er utdannet make-up artist).

Her har vinteren klort seg fast lenge nå. Men jeg må da innrømme at iskrystallene er vakre å se på!

***

It has been few posts from me lately. I have been ill and I am working on a jewelry collection that has to be ready when it will be showned in a Norwegian fashion magazine and a Danish interior and fashion magazine. I am behind in my work, so the blogging has not been in my priority.

But soon it will be some serious stuff to show + that I must make part 2 of the series "Jewelry and faces shapes" + that I am going to write some stuff about skin, hair and make-up(I am i.a. educated make-up artist).

The winter is still hanging on here. But I must admit that the ice cystals are really beautiful to look at!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det spændende for dig med noget pr i bladene,jeg håber det vil give dig en masse ordrer, det fortjener du!

    Kram Helle

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar Helle! *klem*

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...