fredag 26. februar 2010

Helg og flere smykker - Weekend and more jewelry



Så var det jammenmeg fredag igjen! Ukene flyr avgårde! Jeg er bare innom en tur for å ønske deg en god helg og å vise frem de siste som er lagt til i nettbutikkene.

Smykket er bl.a. laget med vintage "Alice" navn. Alt metall er kobber.

p.s. Jeg tar gjerne imot forslag til hva dere har lyst til å finne i en give away her på min blogg!

God helg alle sammen! :)

****

It's friday again! Can you belive it? The weeks are going som fast! I am just posting to whish you a good weekend and to show the last items that I have made.

The necklace are i.a. made of a vintage "Alice" name charm. All metal are copper.

NB! I am more than happy to get som hints about what you want so find in a give away here on my blog.

Have a nice weekend everybody! :)

2 kommentarer:

  1. Ååååååå så lekkert smykke. Nydelig.
    Håper du har hatt en fin helg.
    Klem.

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...