fredag 6. november 2009

Så var det helg! - The weekend is here!



Plutselig var det fredag igjen! Dagene går ubeskrivelig fort! Planene mine for helgen er bl.a. å gå på loppemarked i morgen. Jeg håper å finne vintage smykker/smykkedeler der, eller annet jeg kan bruke i smykkene. Jeg elsker å gå på loppemarked! Det er så spennende å se hva man finner!

Ha en god helg!

*****

And so it's friday again! The days just flies! My plans for the weekend are a.o. to go to a local jumble sale tomorrow. I hope that I will find some vintage jewelry/jewelry parts there, or something else I can use in my jewelry. I love to go to jumble sales! It's so thrilling to so what I can find!

Have a nice weekend!

3 kommentarer:

  1. Gubba så spennende Lissie! Loppemarked er kjempegøy.. men selv får jeg aldri anledning til å gå på loppemarked her, for de er alltid på lørdagen når jeg jobber, og når jeg er ferdig er markedet slutt.
    Lykke til med loppefunn og god helg!

    SvarSlett
  2. Tak for din søde hilsen på min blog, du har selv en skøn blog fyldt med "pige-sager"!
    Smukt foto, har du selv taget det?

    Hav en dejlig weeekend, Helle

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...