onsdag 4. november 2009

Lyst å prøve deg som stylist? - You as a fashion stylist?


Har du en drøm om å prøve deg som stylist?
Hos http://looklet.com/ kan du mikse og matche antrekk på forskjellige modeller og se hvordan det blir. Skikkelig kul side!

Jeg måtte jo prøve dette. Her er mitt resultat + det på bildet ovenfor.

******

Do you have a dream about you as a fashion stylist? At http://looklet.com/ you can try it out! Try different outfit on different models! That's really cool! Create & Remix Looks like a Pro.

I had to try it myself. Here is my result + that on the picture above.

1 kommentar:

  1. Stilige antrekk Lissie!

    Jeg gikk inn på linken og laget meg et par antrekk jeg også. De kan du se på bloggen min :o))
    Takk for linken!

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...