tirsdag 6. november 2018

Trendy nyheter - Trendy new!


Hei!

Nå er det supertrendy med alt som har dyrisk mønster. Så da måtte jeg jo bare lage noe med de lekre Leopard skin Jasper stenene jeg har hatt liggende en stund. Jeg har spart på dem, for de er så lekre at jeg aller helst ville ha dem for meg selv. Men tilfeldighetene ville ha det slik at disse nye utrolig nydelige blå Kyanittdråpene skulle ligge i nærheten av Leopard skin Jasper på mitt arbeidsbord. Og plutselig så jeg at dette var en fantastisk kombinasjon! Siden jeg bare hadde 2 av Leopard skin Jasper stenene ble det bare ett par ørepynt. Men smykket har jeg 2 av. Du finner alt i nettbutikken.

Ha en god kveld!
Hilsen Lissie


Hi!

It's so trendy with animal pattern on everything! So then I had to make something with the gorgeous Leopard skin Jasper stones I have had for a while. These stones are so gorgeous that I wanted to keep them myself. But accidentally they happen to lie beside some new amazing beautiful blue Kyanite Drops, on my work bench. And then I noticed that this was a amazin combo! Since I only had 2 of the Leopard skin Jasper stones I have only 1 pair of the earrings. But I made 2 of the necklace. You can find them in my shop

Have a nice evening!
Best wishes from Lissie







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...