søndag 1. mars 2015

Gir bort gavekort! - Hvor stort blir beløpet?


Hurra for Lissie Design som feirer 10 års jubileum i år!
I den anledning vil jeg gi bort et gavekort til en av mine to butikker.Vinneren velger butikk.
I utgangspunktet er verdien på gavekortet kr. 200,- Men, verdien stiger i takt med antall deltakere i trekningen. Verdien stiger kr. 10,- for hver tiende deltaker som er med!

Så få med venner og familie! Få verdien i taket! :D

Vil du være med? Gjør da følgende:
1. Ett lodd = Følg Facebooksiden vår (se link til høyre)  - skriv en kommentar til dette innlegget om at du følger på Facebook. Er du ikke på Facebook kan du følge på Twitter (link til høyre).
Er du ikke følger fra før så hver sikker på at klikket ditt blir registrert - slik at du blir med i trekningen.


2. Flere lodd = For hver person du verver til å være med i konkurransen får du et ekstra "lodd" i trekningen.
    Få da vedkommende til å nevne deg i kommentaren de skriver her på bloggen.

Vinneren blir kontaktet. :)

Lykke til!

23 kommentarer:

  1. Følger på Facebook. :D Og deler der.

    Mvh beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  2. ett lodd, følger deg på facebook :)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 10-års-jublieum! Jeg har fulgt deg i mange år, og liker smykkene dine godt, så jeg blir selvfølgelig med!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Kjekt å høre!
      Lykke til i trekningen! :)

      Slett
  4. Følger på Facebook, og har delt der :)
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Følger - og deler selvfølgelig :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Kjekt at du vil være med! Hvor følger du?

      Slett
  6. Jeg liker på facebook :)
    Maritakrangnes@hotmail.no

    SvarSlett
  7. Karina Olsen Følger dere på facebook.
    karina-xx@live.no

    SvarSlett
  8. Følger på facebook :D

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Er med :) Deler på facebook :) Mvh Mette :) Nibinuriel@msn.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert! :) Husk å følge på Facebook og :)

      Slett
  10. Svar
    1. Kjekt du vil være med! Hvor følger du?

      Slett
  11. Følger!

    Knutafdal_93@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du vil være med! Hvor følger du?

      Slett
  12. Jeg følger deg via Facebook og jeg har delt.
    Har bed mine venner som eventuelt deltar, om å si at dem fant tipset hos meg.
    Men om dem gjør nei det vet jeg ikke, eller det vil tiden vise. :)
    Ønsker deg en kjempe fin kveld videre.
    Hilsen Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg prøver lykken :-)
    Liker Facebooksiden din :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  14. Følger på Facebook og har delt der :)
    Hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er med, følger på facebook :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  16. Følger på face :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  17. Følger deg på Facebook, og har delt siden din der :)

    monaosl@yahoo.com

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...