mandag 3. desember 2012

Julekalender - Christmas Calendar



3. desember

Gevinsten i dag er et gavekort på kr. 200,- som kan brukes i en av Lissie Design sine nettbutikker.
The Prize today is a gift card on Nok 200,- that may be used in one of Lissie Design's web-shops.

Det du skal gjøre i dag for å være med i trekningen er å fortelle hva du ønsker deg alle mest av smykkene hos Lissie Design. Du kan svare t.o.m. midtnatt 4. desember.

What you have to do today to be in the drawing is to tell about the item you want the most of the items in Lissie Designs web-shops. You may answer until midnight desember 4.

Vinneren 1. desember ble..... Christina! Gratulerer så mye! (send meg en mail - se "kontakt" øverst)
The winner of desember 1 drawing is... Christina! Congratulations!
_____________________________________________________________________

Mer informasjon om denne julekalenderen: Annenhver dag fra og med i dag 1. desember til og med 23. desember (1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23) kommer jeg til å trekke ut en vinner her i bloggen som vinner et gavekort, smykke eller noe annet fint. Hver dag får der informasjon om premiene, hva man må gjøre for å være med i trekningen, samt vinneren fra forrige "kalenderluke" (vinneren fra 23. blir offentliggjort den 25). Håper mange av dere har lyst til å være med! :)

***
More information about this Christmas calendar: Every other day from desember 1 to desember 23. (1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23) i wil be drawing one winner here in my blog that wings a gift card, necklace or something other nice. Every day you get information about the prizes, what you have to do to be in the drawing, and the winner from last drawing. (the winner from the 23. will be annonced the 25.)
I hope that many of you want to participate! :)


www.lissiedesign.com
http://lissiedesign.epla.no/




5 kommentarer:

  1. Denne luken passet godt i dag :)
    Jeg har nettopp lagt deg ut som dagens julegavetips på facebook siden min, og jeg er fortsatt enig med meg selv om at det hvite "My heart got wings! smykke er favoritten min for øyeblikket :)
    Ønsker deg en fin førjulstid videre!

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker meg mest av alle smykkene hos Lissie Design er armbåndet med teksten" C'est la vie - Whatever will be will be" .
    Hilsen :)
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  3. Det smykket jeg ønsker meg hos deg er det nostalgiske klokkesmykket i shabby chic "Times flies". Nydelig!

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker meg Shabby chic Smykke m/ferskvannsperler "My Heart is yours", synes den er kjempe fin:-)


    bluebell.blue@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Ønsker meg dette siden jeg nå er gravid med nr 2: Smykke i sølv med teksten "Mamma til 2"


    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...