Novembervinneren er trukket - The november winner are drawn!



Det ahr snødd i dag, for første gang denne vinteren. Og jeg er i julestemning som bare det. Så da er det ekstra kjekt å kunne annonsere vinneren av min give away for november. Vinneren av gavekortet på kr. 200,- ble... Elisabeht innerst i veien! Gratulerer så mye! Vennligst ta kontakt på mail (an-lh @ online.no) (ta bort mellomrommet før og etter @ for en fungerende mailadresse.

Til dere som ikke vant denne gang - det kommer flere sjanser!
Følg spesielt med nå i desember.
Ønsker dere alle en riktig god helg!

****

It has been snowing today, for the first time this winter so I am in great Christmas spirit already! So I am so happy to be able to announce the winner of the november drawing/Give away. The winner of the gift card valued 200 nok is.... Elisabeth innerst i veien! Congrats!

To you that didn't win this time - it will be more drawings!
Keep sspecially postet now in desember.
Whish you all a great weekend!

Kommentarer

  1. Nei, så gøy! Hurra. Tenk at jeg ikke hadde fått med meg at jeg var den heldige vinneren, huff så flaut. Mail kommer straks.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Populære innlegg