fredag 30. november 2012

Novembervinneren er trukket - The november winner are drawn!



Det ahr snødd i dag, for første gang denne vinteren. Og jeg er i julestemning som bare det. Så da er det ekstra kjekt å kunne annonsere vinneren av min give away for november. Vinneren av gavekortet på kr. 200,- ble... Elisabeht innerst i veien! Gratulerer så mye! Vennligst ta kontakt på mail (an-lh @ online.no) (ta bort mellomrommet før og etter @ for en fungerende mailadresse.

Til dere som ikke vant denne gang - det kommer flere sjanser!
Følg spesielt med nå i desember.
Ønsker dere alle en riktig god helg!

****

It has been snowing today, for the first time this winter so I am in great Christmas spirit already! So I am so happy to be able to announce the winner of the november drawing/Give away. The winner of the gift card valued 200 nok is.... Elisabeth innerst i veien! Congrats!

To you that didn't win this time - it will be more drawings!
Keep sspecially postet now in desember.
Whish you all a great weekend!

1 kommentar:

  1. Nei, så gøy! Hurra. Tenk at jeg ikke hadde fått med meg at jeg var den heldige vinneren, huff så flaut. Mail kommer straks.

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...