onsdag 26. september 2012

I love boots! - Jeg elsker støvletter!


Känga No 399,-                                         Vox Nok 349,-




Nok 499,-

Høstens støvletter er i butikkene og jeg skulle egentlig bare ha et par. Noe som skulle vise seg å bli umulig!
Så jeg endte opp med tre par. De svarte er utrolig gode å gå i! Alle er kjøpt hos Din sko. Kan også kjøpes via www.putfeetfirst.com (norsk butikk)

This autumns boots have hit the shops. And I was only going to buy one pair. Something that turn out to be an impossible task. Så now I have three pair of amazing boots to wear. The black ones are incredible comfortable to use. All are bought in a norwegian shop. But I belive thay may be bought around the world also.

4 kommentarer:

  1. I love #3... I love these kind of booties.


    If you have time, check out my blog, maybe we can follow each other?

    Alexis

    swaney e

    SvarSlett
  2. Wow, I love that red ones... Bought myself a similar pair in black and love them! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...