torsdag 31. mai 2012

Og vinneren ble... - And the winner is...


Først må jeg få lov til å takke alle som har vært med! Kjempekjekt at så mange ville være med i trekningen om make-up skrinet. Vinneren er trukket og ble... Taratta ta ta... Signe Helene! Gratulerer så mye!
Send meg en mail til lissies @ online.no (vennligst ta bort mellomrommene før og etter @ før du sender mailen) med din adresse så skal jeg sende premien til deg.

***

First I have to thank you all thas was in this drawing! So cool that so many of you wanted to be in the drawing of the make-up kit. The winner are drawn and the winner is... tara ta ta tam.... Signe Helene! Congratulations!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...