mandag 23. januar 2012

Special order

Jeg laget dette smykket på bestilling for en kunde. Smykket består av krystaller og Swarovskikrystaller.Nå lurer jeg på om jeg skulle laget flere av disse.  Men jeg er ikke sikker. Hva synes du? Tusen takk for hjelpen! Klikk gjerne på bildet for å se det større.

***

I made this necklace to a client. The necklace is made of both Swarovski crystals and other crystal. No I wonder if I should make more of these.  But I am not sure. What do you think? Thank you for your help! Please click on photo to enlarge.

2 kommentarer:

  1. Rå lekkert :)
    Dette må da være salgbart, så stilig.
    Rent og pent smykke.

    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Takk for tilbakemeldingen Connie! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...