tirsdag 3. januar 2012

Imperfection 19

Det finnes mange fine møbler, ingen tvil om det. Men sjelden ser jeg møbler som gjør at jeg tenker: "wow! dette var annerledes, kult og stilig". Det gjorde jeg når jeg så denne sofaen designet av Jimmie Martin. Jeg elsker gamle ting og møbler. Men de passer ikke alltid inn i en moderne og edgy look. Men det gjør denne! Den gir meg og inspirasjon til både smykker og kleskolleksjon. Har du kr. 41 900,- kan den bli din. Klikk her for mer informasjon og evt. kjøp hos http://www.quintessentiallygifts.no/  Denne butikken har flere andre spennende produkter.

***
There are a lot of stylish furniture, no dobt about that. But it is not often that I se furniture that makes me think "Wow! This was cool and different". That was what I though when I saw this cool coatch designe by Jimmie Martin. I love old stuff and furniture. But they don't often fit in with a modern and edgy look. But this one does! It gives me inspiration for both jewelry and clotes collections. If you got enough mony It can be yours! visit http://www.jimmiemartin.com/ for more information.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...