søndag 27. november 2011

Purple for Advent


I dag er det første søndag i advent og da måtte jeg bare vise frem disse lilla øredobbene som jeg har kalt "Waterlillies". Jeg har funnet frem adventstaken. Men som vanlig har jeg glemt å kjøpe lilla lys... Det er blitt en slags juletradisjon det og etter hvert. Hehe. :) Ønsker dere en god og koselig 1. søndag i advent.

***

Today it is the first sunday in Advent. And then I just had to show these purple ear studs that I have called "Waterlillies". I have found the Advent candlestick but as usual I have forgot to buy purple candles... It has been a sort of Christmas tradition that to too eventually... Lol. :) Whish you all a good 1. sunday of Advent.

4 kommentarer:

  1. Nydelige, jeg elsker lilla.
    Har faktisk huska å kjøpe fire lilla lys også, men ikke gjort noe mer enn å sette de i en stake.

    SvarSlett
  2. Nydelige de var!

    Ha en fortryllende advent!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Takk for koselige kommentarer! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...