søndag 7. august 2011

Emporio Armani - Spring/Summer 2012


Siden jeg var tenåring på 80-tallet så tar jeg imot Emporio Armani sin vår/sommerkolleksjon med åpne armer. Det er som å få kunne oppleve 80-tallet en gang til! Selv om jeg aldri har passet fargen aprikos så elsker jeg klær i denne fargen! Her ser du noen av mine favoritter. Og resten av kolleksjonen er like lekker!

Since I was a teenager at the 80's I welcome Emporia Armanis Spring/Summer collection with open arms. It is as I could be in the 80's again! Even though I have never looked good in apricot color I absolutely adore this color! Here are som of my favorites from this collection. Belive me! The rest of the collection are just as gorgeous as the showed ones!

1 kommentar:

  1. Så kjekt å høre at du og liker aprikos da!! En av mine topp favoritt farger fortsatt.
    Håper du har hatt en fin sommer så langt.

    KLem, marianne

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...