Emporio Armani - Spring/Summer 2012


Siden jeg var tenåring på 80-tallet så tar jeg imot Emporio Armani sin vår/sommerkolleksjon med åpne armer. Det er som å få kunne oppleve 80-tallet en gang til! Selv om jeg aldri har passet fargen aprikos så elsker jeg klær i denne fargen! Her ser du noen av mine favoritter. Og resten av kolleksjonen er like lekker!

Since I was a teenager at the 80's I welcome Emporia Armanis Spring/Summer collection with open arms. It is as I could be in the 80's again! Even though I have never looked good in apricot color I absolutely adore this color! Here are som of my favorites from this collection. Belive me! The rest of the collection are just as gorgeous as the showed ones!

Kommentarer

  1. Så kjekt å høre at du og liker aprikos da!! En av mine topp favoritt farger fortsatt.
    Håper du har hatt en fin sommer så langt.

    KLem, marianne

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Populære innlegg