torsdag 17. mars 2011

Nytt til ham - New for Him

Husker dere løvene jeg viste frem i et tidligere innlegg? Jeg synes de er så kule! Løvene er laget i Tjekkia 1920-årene. De er svart glass med gullglasur og har en klar rhinesten i munnen. Nå har løvene blitt til mansjettknapper. Mansjettknappene er utført i 925 Sterling sølv og er nikkelfrie. Lagt til i alle butikkene. Nok 149,-

Do you remember the lions that I showed you in a earlier post? I think they are soo cool! The lions are made in Czechia in the 1920's. They are made of black glass with gold glaze, and they have a clear Rhinestone in theyr mouth. The lions are now become Cuff Links. The Cuff Links are made from 925 sterling silver and are Nickel free. Added in all my shops. $ 26.

Shops: Lissie Design, Epla, Etsy

6 kommentarer:

  1. De var tøffe. Skikkelig maskuline!

    SvarSlett
  2. De ble kule! Synd rockekokken ikke bruker sånne ting..
    God helg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer! :)

    SvarSlett
  4. these are quite awesome and as The Hubs is a Leo, just perfect! I'll have to check these out. :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

3 nøtter til Askepott - Hele historien

Askepott og prinsen. Foto: NRK Jeg elsker filmen "3 nøtter til Askepott" som sendes på NRK hver julaften. Og jeg vet jeg ikke...