fredag 28. januar 2011

Koselig omtale

I kveld så jeg at Eirin i bloggen sin "Eiring forteller" hadde gitt et av smykkene i min nye kolleksjon koselig omtale. Tusen takk for omtalen Eirin! Omtalen finner dere her Og smykket hun omtalte er Snow White-smykket vist på bildet her i innlegget.

likte du og smykket? Da kan du finne det sammen med de andre som jeg har lagt ut fra min nye kolleksjon -  i alle mine nettbutikker. Link til Eplabutikken finner du og i kollonnen til høyre. Eller du kan besøke hovedbutikken eller min internasjonale butikk på Etsy.

Eirin har forøvrig verdens koseligste eventyrblogg! Og en hun har og den kule bloggen "Bettie Vintage" der hun skriver om motene på 50-tallet. Og ikke minst! Beøk gjerne Eplabutikken hennes! Der kan du gjøre vintage smykkekupp!

2 kommentarer:

  1. Å så koselig at du har skrevet om meg her!!! Tusen takk. Gleder meg veldig til å få Snehvit smykket i posten, bare elsker det!!!!Holder øynene åpne for Rødhettesmykket også;-) Natta!

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig det Eirin! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...