fredag 19. november 2010

Uten internett duger helten ikke...




Vi har vært uten internett noen dager nå. Det har vært ille! Verst var det å måtte skrive mailer på mobilen. Jeg er ikke så veldig bevandra i å skrive lange mailer på mobilen.

Ikke ble det vel bedre av at mobilen jeg har nå, bare har vært i mitt eie i et par uker... Så det ble å holde tunga beint i munnen, knotte, bli stiv i blikket og nakken... At det tok 10-15 minutter å skrive en mail fikk så være. (hm.... kanskje jeg bør begynne å øve meg litt på det der?)

Etter som tiden gikk begynte det å bli litt vanskelig å holde styr på alle de 20+ bestillingene og hvem som hadde skrevet hva. Men det gikk bra til slutt....



Til slutt....det var i dag når internett ble fikset det. Takk og lov!! Hadde det vart lengre hadde jeg sikkert fått helt hetta og hatt et virvar av mailer og nøste opp i. Ikke fikk jeg sjekket hvem som hadde betalt heller. Så jeg måtte bare sende å håpe på at det var ærlige sjeler som hadde bestilt. (og det var det! :)

Aller verst var det nok for mine kunder som besøkte hovedbutikken. For den virket bare sånn rykkvis og saaaakte. Så er du en av dem som var der inne de siste dagene, beklager jeg så mye for dine påførte lidelser. For lidelse har jeg forstått at det var... når det tok 20 minutter å få bestilt en vare...
Men alle problemer er fort glemt av meg, når nettet virker igjen og jeg faktisk kan både skrive mail og surfe på flere nettsteder på en gang!

Ha en flott helg alle sammen! :)


2 kommentarer:

  1. Nettløs er døden og må være ekstra ille for deg som driver butikk. Vi var uten nett tre dager tidligere i høst og var helt lost, he he. Fint at det har ordna seg.

    SvarSlett
  2. Jeg må innrømme at jeg fikk litt hetta ja.

    Hadde det ikke ordna seg før helgen hadde det endt med at vi hadde hentet en pc med mobilt internett. Så situasjonen var ikke helsvart. Men ganske så mørk grå...

    Det er når det er borte man ser hvor avhengig man er av det! :) Men ekstra ille når man har egne sider liggende på server hos seg selv.

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...