mandag 11. oktober 2010

Det første jeg så - ut vinduet i dag var en levende pingvin!


Det første jeg så i dag, når jeg tittet ut fra badet var en levende Pingvin i vinduet hos naboen!!

Først trodde jeg det var et kosedyr. Men den beveget på seg! Ropte på mannen og han så det samme. Frem med kikkerten! Pingvinen viste seg å være en korpulent katt som var svart/hvit. Og med et mørkt rom bak seg så vi ikke ørene. *ler*

Så gikk jeg på kontoret og tittet inn i nettbutikkene mine. Og når jeg tittet inn hos Amio var jeg på forsiden!
Jeg ble kjempeglad og delte nyheten med dem rundt meg.... men minutter senere var jeg ikke på forsiden lengre. Bildet ble skiftet ut...

Nå sitter jeg bare å lurer på hva det neste blir som jeg blir lurt av i dag. ;)

Ha en god dag alle sammen! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...