søndag 17. oktober 2010

Cherry on top award

Tusen takk til Connie for awarden! :)

Regler for denne prisen er:

1. Takk den du har mottatt prisen fra.
2. Kopier prismerket til bloggen din.
3. Fortell 3 ting du liker å gjøre.
4. Send prisen videre til 5 deltagere som du føler fortjener den.

3 ting jeg liker å gjøre:
Leve (det er viktig å nyte hver dag)
Være med mine kjære
Skape noe med hendene

****

Jeg ønsker å gi denne awarden videre til:

Eirin - fordi hun har en så spennende blogg!
Laila-Karin fordi hun alltid gir meg mye å tenke på i bloggen sin!
Wenche fordi hun lager så flotte og inspirerende kort!
Marianne fordi hun lager så flotte og inspirerende kort!
Allis i eventyrland - Fordi hun lager så mye flott og er så flink til å dele glede og tips på sin blogg!

Det var maaange flere jeg kunne tenke meg å gi prisen til!
Men siden det bare var 5 ble det disse i denne omgang. :)

6 kommentarer:

  1. Åi, så koselig at du valgte meg! Nå ble jeg glad, tusen takk! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, for en hyggelig overraskelse!

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig det Wenche! :)

    SvarSlett
  4. Så koselig tusen tusen takk! Setter stor pris på det:-) Skal lage et innlegg i løpet av uka.

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...