mandag 6. september 2010

Give Away for september/Oktober



På tide med en ny Give away. Denne gangen er det et par øreanheng i 925 sterling sølv med ferskvannsperler og Jade jeg gir bort. Disse finnes det ikke flere av. One of a Kind altså.
Ferskvannserlene har metallglans og skinner i kalde grå-til lilla farger bortsett fra en ferskvannsperle i hver ørepynt som skinner i alt fra rustfarge til kald lilla. 9,2 cm lange. Verdi kr. 450,-

Du kan få inntil tre lodd på følgende måte:- 1 lodd for å skrive en kommentar her i tråden
- 1 lodd til om du linker til give awayen fra sidefeltet i din blogg eller nettside
- 1 lodd til om du legger deg til som følger - eller er følger fra før.
Skriv hvor mange lodd du "tar".

NB! Hvis du ikke har din mailadresse i profilen og ikke har bloggside - må du enten følge godt med når det trekkes. Eller skrive mailadressen i kommentaren du skriver her i tråden, sånn at jeg får tak i deg om du vinner.

Lykke til! :)
Trekning 30. oktober

Glemte å trekke 30. oktober - trekker i morgen 31. er for trøtt nå. :)

54 kommentarer:

  1. Fine øredobber:) Har lagt ut giveawayen din på min Facebook side (Line Strandli) 2 lodd

    lin.stra@yahoo.no

    Hilsen Line

    SvarSlett
  2. Ja,ja,ja!!! Jeg vil vinne! Tar to lodd, og kommer tilbake en annen dag for å røske til meg et lodd til;)

    SvarSlett
  3. Nydelige øredobber. Jeg blir gjerne med på denne giveawayen, og tar ett lodd.
    Mvh Anita
    supersnuppa2@hotmail.com

    SvarSlett
  4. I love your sweet giveaway! I also hope you received the postcards I finally got in the mail for you! I hope you have a wonderful day. Blessings to you sweet talented lady! Anne

    SvarSlett
  5. Flott ørepynt!
    3 lodd på meg....er følger og skriver om give-awayen i bloggen min.

    SvarSlett
  6. Ooh! Lekkert! Sikrer meg 3 lodd, jeg. :)

    SvarSlett
  7. Lovely! Jeg tar gjerne tre lodd, takk, og krysser det som krysses kan;-))

    SvarSlett
  8. Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  9. Ettersom jeg har bursdag 30 oktober må jeg jo være med på denne konkurransen - 3 lodd takk!

    SvarSlett
  10. Nydelige øredobber! 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  11. Line Strandli (lin.stra@yahoo.no) - Tusen takk! 2 lodd til deg! :)

    Pia: 2 lodd til deg! :)

    Anita (supersnuppa2@hotmail.com): Takk for det! :) 1 lodd til deg!

    Annesphamily: Thank you so much! 1 ticket for you! :)

    Solveig: Takk for det! 3 lodd til deg! :)

    Aryn Contessa: Takk for det! 3 lodd til deg! :)

    Hege: Tusen takk for det! 3 lodd til deg! :)

    Toyotacrown: 1 lodd til deg for kommentar.

    Anita: 2 lodd til deg! :)

    Elin: Så morsomt at du har bursdag på trekningsdagen! :) 3 lodd til deg! :)

    Susanne: Takk for det! :) 3 lodd til deg! (prøvde å kommentere på siden din i dag og. Men får bare spørsmål om jeg vil sette den som startside. Ikke mulighet for å kommentere).

    SvarSlett
  12. Hei på deg!
    Klart jeg vil være med på denne.
    Nydelige øredobber, så det blir tre lodd i hatten på meg.

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Connie

    SvarSlett
  13. Connie: Takk for det! 1 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  14. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd :)

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/09/vinn-redobber.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  15. wow så vakkert! 2 lodd på meg!! :) Nydelige øredobber!

    SvarSlett
  16. HildeM: Takk for det! :) 3 lodd til deg! :)

    Trollmor: Takk for det! 2 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  17. Ai, ai... Skulle gjerne hatt min egen blogg, bare for å få et ekstra lodd. Følger gjør jeg fra før, håper det teller som

    1 lodd!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  18. Hei HildeR: Følger og kommentar teller som 2 lodd. :) Og om du linker fra f.eks. facebook får du et lodd til :)

    SvarSlett
  19. tar gjerne 1 lodd:)

    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Marianne: 1 lodd skal bli! :)

    SvarSlett
  21. Ååå, for noen nydelige øredobber =)
    *ønskeønske*

    Jeg er følger, så 2 lodd på meg =)

    Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  22. Kdyrstad (Kirsti-granhus@stud.ntnu.no) : Takk for det! 2 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  23. Hei Lissie :-)

    Kjempefine øredobber og koselig blogg.
    Jeg tar gjerne 2 stk lodd og har delt linken din på facebook veggen min.

    Ønkser deg en fin uke!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  24. Jeg er med for ett lodd :)

    monaberg @ gmail.com

    SvarSlett
  25. Å disse var fine, skulle ønske jeg var så heldig og vinne c",) Tar gjerne ett lodd :o)

    SvarSlett
  26. Tar 1 lodd =)

    ania_kul@hotmail.com

    SvarSlett
  27. m-korg - Merete ( m-korsg@online.no): Tusen takk for det! 2 lodd til deg :)

    Mona: 1 lodd til deg! :)

    Frode Losvik: Takk for det! :) 1 lodd til deg

    Anonym - ania_kul@hotmail.com: 1 lodd til deg :)

    SvarSlett
  28. Eg er allerede følger;-)tar tre lodd hos deg du lager masse nydelige smykker ha ein fin kveld klem;-)

    SvarSlett
  29. Full pott er jo følger av deg :):)

    SvarSlett
  30. Lisens hjørne: Tusen takk for det! 3 lodd til deg! :)

    Fruen: 3 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  31. Nå er det lenge siden jeg har vært innom bloggen din, men måtte vise nettbutikken til ei venninne, og da fant jeg link tilbake hit :)

    Jeg tror jeg fremdeles står som følger av bloggen din, selv om min egen er halvdød..

    SvarSlett
  32. Astrid: Så kjekt at du "spread the word"! Tusen takk! :)

    SvarSlett
  33. Ja, jeg blir gjerne med! 3 lodd til meg. Giveaway hos meg også dersom du har lyst.

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne vinne øredobber :-) Blir et lodd da, siden jeg ikke har blogg...

    Hilsen camilla=)
    camillasnilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  35. jeg er med :) men tar bare et lodd ^^

    SvarSlett
  36. Moski: 3 lodd til deg! :)

    Camilla(camillasnilsen@hotmail.com
    ): 1 lodd til deg. Men om du har side på Facebook kan du jo legge link der og få et lodd til. Om du i tillegg legger deg som følger av Lissie Design på Facebook kan du få enda et lodd! :)

    Bixxx: 1 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  37. Jeg blir gjerne med, og trekker 3 lodd!! Linker, er følger på bloggen og på Facebook.

    Klem :o)

    SvarSlett
  38. Anette Willemine: Tusen takk for at du linker to steder!! 3 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  39. Hei!
    Så flotte de var da:) Likte fargene veldig godt!!
    Fant veien hit på min blogg runde nå i kveld.
    Jeg tar 3 lodd:) Krysser fingrene!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  40. Lykkehjemmet- Mona: Takk for det! 2 lodd til deg! :) (3 lodd om du og legger deg til som følger).

    SvarSlett
  41. Hei.
    Så fine ting du lager.
    Legger meg som følger og tar derfor to lodd.
    Ønsker deg en strålende høstuke;)

    SvarSlett
  42. Rosehagen: Takk for det! 2 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  43. Hej, ihh 2 lodder til mig. Er helt vild med dine flotte smykker. Har kigget på Wings of Love mange gange. :)

    SvarSlett
  44. Frk. Fie: Takk for det! :) 2 lodder til deg! :)

    SvarSlett
  45. Ja de var nydelige:) blir dessverre bare to lodd på meg, men alt er bedre enn ingenting:)

    Michelle

    SvarSlett
  46. 1 lodd på meg!
    Flott give away!

    SvarSlett
  47. Michelle: 2 lodd på deg! :)

    Toyotacrown: 1 lodd på deg! :)

    SvarSlett
  48. Nydelige øredobber :)
    Jeg tar 2 lodd.

    SvarSlett
  49. Trine Anette: Takk for det! :) 2 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  50. Flotte smykker du lager!! Tror det blir 3 på meg! Følger deg og er med i facebook gruppa og :))

    SvarSlett
  51. Hildegunn 1978: 3 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  52. Hei, ett lodd til meg. mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  53. Margrethe: Helt på tampen et lodd til deg! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...