onsdag 4. august 2010

Litt nytt igjen :) - Some New again



NKr. 225,- Dkr. 212,- (fri porto)
Nytt smykke (likt det som er premie i min Give away for august) som jeg har kalt "Vintage Star" med vintage fasettslipt glassanheng satt i vintage messing. Og med en stilig bikinidame i messing (2,5 cm lang og 1,5 cm bred) 65 cm langt kulekjede av messing. Det har ikke lås men er så langt så man ikke trenger lås. Man bare trer det over hodet. Nikkelfritt.
Lagt til i disse butikkene: Epla, Lissie Design og Amio)

New necklace called "Vintage Star". Vintage facetted glass pendant with brass. And a cook bikini lady of brass (2,5 cm long and 1,5 cm wide). 65 cm long ball chain in brass. No clasp but it is so long that you don't need a clasp. Nickel free. Contact me if interested. Nok 225,- (free shipping)


Nok 118,- - Dkr. 110,- (Fri porto)
Søte øredobber i vintage style med Georginer. Georginer av plast 2 cm i diameter og 7 mm tykke.
På nikkelfrie ørestikkere av titan med nikkelfrie og sklisikre bakdeler. Nikkelfrie. Kun et par.
Lagt til i disse butikkene: Epla, Lissie Design (og snart i Amio)


Dkr. 110,- (fragtfritt)
Søte øredobber i vintage style med Georginer. Georginer av plast 1,5 cm i diameter og 8 mm tykke
På nikkelfrie ørestikkere av titan med nikkelfrie og sklisikre bakdeler.
Nikkelfrie - Begrenset antall
Lagt til kun i Amio

2 kommentarer:

  1. Fin-fine smykker. Siden jeg har vært bortreist på ferie, hadde jeg gått glipp av din august-giveaway. Det er nå rettet opp i. ☺

    SvarSlett
  2. Elisabeth: Takk, takk! :) Kjekt at du fikk med deg give awayen! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...