onsdag 16. juni 2010

Nå mangler bare Antarktis! - Now only missing Antartis!



Ja, faktisk så mangler jeg bare Antartis? Hvor eller hva sier du? Jo nå skal du høre...

Jeg har solgt smykker til Europa, Asia, Afrika, Amerika og Oseania. Så da mangler jeg bare Antartis,  på å ha solgt smykker til alle verdensdelene. Det synes jeg er utrolig gøy og ganske så utrolig! Antarktis har jeg liten tro på å selge smykker til da. Kan ikke helt se for meg pingviner med smykker. Eller kanskje "streetstyle-smykker" hadde vært noe for dem? De er "cool" nok iallefall! He,he

p.s. Nå holder jeg på å gjør klar til neste give away! :)

***

Yes, in fackt I only missing Antartkis . What of where you wonder? Here I go...

I have sold jewelry to Europe, Asia, Africa, America and Oceania. So then I only missing Antartis to have sold jewelry to all the part of the continent! That I find fun and rather unbelievable! I have no belive in that I am going to sell jewelry to Antarktis though.. I can not imagine penguins with jewelry. Or what? Or maybe they would be nice in "Street-style" jewelry? They are cool enoght for that! lol

5 kommentarer:

  1. Kul!
    Da går jeg LITT og skumper med deg siden jeg har laget bokstaver til Antarktis og solgt akvareller til Japan og USA! Men jeg mangler Stillehavet og sørAmerika....

    SvarSlett
  2. Hmmm - vi har altså 7 verdensdele - du mangler Arktis, hvor jeg bor :-) Måske sku' jeg købe et af dine smykker, så du kan få den verdensdel på kortet :-))

    SvarSlett
  3. He he, spørs om du får solgt noe akkurat dit...
    Men grattis med salg (nesten) til hele verden!

    SvarSlett
  4. Trollsmed: Se det ja! :)

    Pia: Takk for det! :)

    SvarSlett
  5. Fru Olsen: Jeg har solgt til arktiske strøk tidligere. Nemlig Svalbard. Men du er hjertelig velkommen til å bestille noe av meg du og Fru Olsen!

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...