torsdag 24. juni 2010

En liten spørreundersøkelse














For at jeg skal kunne lage en blogg som flest mulig synes er koselig å besøke har jeg noen spørsmål i den sammenheng. (se nesten helt øverst til høyre her i bloggen). Hva dere synes betyr kjempemye for meg! Supert om dere tar dere tid til å svare!  På forhånd tusen takk for hjelpen!

Nå er syringblomstringen på hell her oss oss. Men de er så nydelige når de står i blomst! Vi har tre farger. Hvite, lys lilla (som blir lysere etter hvert. Er de på bildet) og mørk lilla. Og så dufter de så nydelig!

Ha en god junidag videre! :)

***

Now the lilac flowers is nearly done with its flowering here I live. But they are som beautyful when they are flowering! We got three colors. White, light lilac (that gets lighter and lighter in color. The ones on the picture) and dark lilac. And they smell so fantastic!

Have a nice day ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...