onsdag 5. mai 2010

Jeg blir så inspirert av flinke bloggere!

Jeg blir så inspirert av flinke bloggere som skriver med snert og som forteller litt om seg selv og dagliglivet på en humoristisk måte. Ja jeg ble så inspirert at jeg følte for å skrive et helt personlig innlegg i dag. Det skjer ikke ofte, for jeg er litt sånn privat av meg. Og er nok litt redd for å "vise" den jeg er innerst inne.

Solen skinner fra skyfri himmel og tiner all frost som la seg i natt. Nå viser gradestokken 10+ på trappa. Men trappa er i sola nå... Og det føles ikke så veldig varmt. Tipper på 7+

Lyngen blomstrer som bare det nå. Og jeg har rett og slett glemt å ta bilde av de flotte snøklokkene, klosterklokkene, julerosene og påskeliljene. (akkurat som alle andre år...)  Nå synger de på siste verset og er ikke så mye å vise frem. Men lyngen står så rak og flott, og nesten ba om å bli fotografert.

I dag har jeg som vanlig litt bestillinger og ordne med Og så roper haugen med regnskapsbilag på meg. Haugen vokser seg større for hver dag... Jeg har vært nødt å fordele den i flere bunker, sånn at den ikke tar så mye av utsikten *ler*. Den må definitivt gjøres noe mer med.

Hm... det endte med at jeg slettet det som jeg følte ble for personlig. Jeg må nok øve meg på dette. Eller kanskje jeg bare skal fortsette som før og heller glede meg over andre personlige innlegg? Hm... dette må jeg tenke på.

Ha en flott dag alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Fint innlegg!;-)eg er pleier heller ikkje å skriva så mykje om meg sjøl,-)men ein får jo forskjellige oppgaver skriva 7 ting om seg sjøl osv.Då blir ein jo litt bedre kjend, morsomt dette med blogging syns eg,-)ha ein fin kveld klem Lisen

    SvarSlett
  2. Man finner etterhvert sin egen greie når det gjelder blogging. Skriv sånn som du føler er komfortabelt og "deg". Man trenger ikke å utlevere så mye om seg sjøl. Men samtidig er det ålreit å få vite litt om den personen som står bak bloggen. Lykke til med videre blogging!

    SvarSlett
  3. Koselig Lissie, det er lettere å skrive om det som ikke er så nært.
    Men skriver man om det man brenner for, blir innlegget ofte best synest jeg.
    Mange fine smykker på e posten min i dag.
    klem;)

    SvarSlett
  4. Takk for koselige tilbakemeldinger! Det setter jeg stor pris på! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...