søndag 28. mars 2010

Speaking Candy smykke - necklace



Et nytt smykke som lages i veldig begrenset antall. Jeg kommer og til å lage det i sølvfarge. Jeg har brukt fargede Jadekuler og gull forgylt metall. Ringen har påstemplet ordene Trust, Love, Dream og Hope.
Passer til vårens- og sommerens motefarger og trender. Smykket er lagt til i både min eplabutikk og hovedbutikken min.

***

A new necklace. I have used colored Jade pearls and gold plated metal. It suits the spring and summer trends well. The big ring has the words Trust, Love, Dream and Hope on it.

3 kommentarer:

  1. Lekkert smykke Lissie :o)
    Stilig design.
    Ha en fin påske.
    Klem fra Connie

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Jeg har noe til deg i bloggen min.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det var et fargerikt og flott smykke!

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...