torsdag 11. mars 2010

Den største perlen jeg har sett! - The biggest pearl I've ever seen!


Pictures from bhihotels.com and Telegraph.co.uk

Perlen på bildene må være den største perlen jeg noen gang har sett! Perlen er i et monument for Bavaria Hotels International sitt hotell i Doha Qatar.

Perlen er ikke ekte da. Men hva gjør vel det? Et skikkelig monument for oss som liker smykker og perler! :)

Måtte bare dele disse bildene med dere!

***

The pearl on the pictures must be the largest pearl I ever seen! The pearl is on a monument for Bavaria Hotels Internationals hotel in Doha Quatar.

The pearl is not real. But that dosen't matter. Does it? A really cool monument for us that really love jewelry and pearls! :)

I just had to share this photos with you all!

5 kommentarer:

  1. WOW den var kjempe stooor men så lekker!

    Klem fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Vi damer elsker perler.....
    og diamanter!

    SvarSlett
  3. Den var stilig.Og litt artig med noe sånt.Hadde vel vært artig med en sånn i hagen. :)

    SvarSlett
  4. Flot, men ikke særlig egnet til øreclips!
    Jeg er så glad for mine ugler!
    Klem Helle

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...