onsdag 3. februar 2010

Litt nytt igjen - Some new again




Så har jeg lagt ut litt nytt igjen. Dagene går for det meste med til å forberede to kolleksjoner som jeg regner med å være ferdig med rundt mars.

Jeg jobber og med en liten "serie" med informasjon som jeg skal legge ut her i bloggen etter hvert. Så følg med, følg med! :)

Men i dag har jeg fått lagt ut to typer øreanheng. Det ene paret (det kremfargede med gult i midten har jeg kun et av). De er lagt til både i hovedbutikken og i eplabutikken min.

****

I have made som new again. The coral ones are for sale in my etsy shop

Most of my time I am working on two new collections that I am hoping to have ready for sale around March.

I am also working on a series with information that I am going to post here in my blog. So be sure to follow! :)

2 kommentarer:

  1. Beautiful. I always see such pretty things here.Thanks.

    SvarSlett
  2. Kjempesøte ble dem.
    Ha en fin dag.
    Klem :o)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...