lørdag 19. desember 2009

Det snør! - It's snowing!



I morges var bakken så vidt dekket av snø. Og så begynte det å snø tett! Til slutt hadde vi 20 cm! :) Og ble ble kjempeglad! Det er ikke så ofte vi har snø her i Stavanger før jul. I allefall ikke rett ved sjøen! Og siden temperaturen var -1 så jeg for meg en hvit jul! :O)

Men nå har vinden snudd og snøen har blitt til regn. Jeg krysser fingrene for at ikke alt regner bort.. Men jeg fikk i allefall tatt et bilde.

Ønsker dere alle en koselig 4. søndag i advent!

Og kos dere med førjulsforbereldelsene! Selv skal jeg lage medisterkaker i dag. Liker å ha dem klar i fryseren, så jeg slipper å lage det i jula. :O)

****

This morning the ground was covered of a tiny layer of snow. And then i started to snow a lot! In the end we got 20 cm of snow! :) And I was thrilled! It isn't often we got snow here in Stavanger, Norway. At least not right by the sea. And since the temperature was below zero (-1 celcius) I was sure that it not melt away. And I had hopes for a white christmas.

But now the wind has turned and the snowflakes are gone. Now it is raining instead. The temerature are now +1 celcius. And I am afraid that it's all going to drain away. I am glad I took a picture.

I whish you all a lovely day! And whish you all good luck with your preparing for christmas!

I am going to make som meatballs today. I like to have them done and ready for use in the freezer. So I don't have to make them in the christmas holyday!

3 kommentarer:

  1. DET SNØR PÅ SØRLANDET OGSÅ

    SvarSlett
  2. Krysser fingrene for at det blir liggende til over jul både hos deg og hos meg! :)

    SvarSlett
  3. Her snedde det å mye igår.Rettere sagt,blaut sne.Men den la seg.Har holdt seg enda,nu blæs det skikkelig og er litt - grader.Håper dere får litt hvit sne,de har vel lovet hvit jul over hele landet.

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...