onsdag 30. september 2009

Blogcandy - Winners are/Vinnerne er:



Totalt 3 par med øreanheng var bloggcandyen som jeg annonserte den 17. september.
Connie og Kreativ Helse var de eneste som la til en link fra bloggene sine, i tillegg til å kommentere i bloggtråden. Så dere to har vunnet et par øreanheng hver! Gratulerer!

***

A total of 3 pair of earrings was the blog candy that I advertised the 17th of september. Connie and Kreativ Helse was the only ones that put a link in their blogs in addition to comment in the Blog candy tread. So they have both won a pair of earrings each. Congratulations!

3 kommentarer:

  1. Nææ, tuuusen takk!! Nå ble jeg kjempeglad! :o)))

    SvarSlett
  2. Å så moro:-)
    Ikke ofte jeg vinner noe. He he
    Tusen tusen takk, nå ble jeg kjempeglad.
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Takk i like måte til dere to!
    Skal få sendt så snart som mulig! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...