mandag 31. august 2009

Ny uke - New week



Ny uke nye utfordringer. Håper dere alle har hatt en flott helg! Jeg har i allefall hatt en flott helg! Jeg har kost meg på hytta med familien. Og bare slappet av og kost meg med en perlekatalog på over 300 sider. Ble en lag bestillingsliste til slutt *ler*. Bildet over er av et Shirley Temple smykke jeg laget sist uke. SOLGT!

***

New week new challanges. I hope you all had a splendid weekend! I have had a lovely weekend! I have a relaxing time in our cottage by the sea, with my family. And I have great time looking in a big jewelry supplies catalog with over 300 pages! It came out as a really long order! *lol* The picture are of a Shiley Timple necklace I made last week. SOLD!

5 kommentarer:

  1. Så stilig dette var.
    Du er så kreativ.
    Ha en fin uke. Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte smykker du har laget :D
    Så ut som det var masse kjekt i pakkene.
    Alltid kjekt med pakker

    SvarSlett
  3. Takk for koselige tilbakemeldinger Elin og Kreativ Helse! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...