Nytt smykke i glade farger - New necklace




Etter en måned uten å få tid til å lage noe som helst, er jeg nå endelig i gang igjen! :) Jeg blir faktisk litt stresset og sur når jeg ikke får laget noe, så jeg regner med at de andre her i huset og er glad for at jeg er igang igjen *ler*. Det første jeg laget var dette smykke i glade farger i takt med moter og trender akkurat nå. Her har jeg brukt ferskvannsperler, Moseagat, Perlermorsperler, glassperler og treanheng. Vi du vite mer om smykket finner du det i smykkebutikken under nyheter

**********

After a month without any time for jewelrymaking, I have had time to make something again. And that is good! I really get stressed and a bit grumpy when I don't have the time to make jewelry. So I guess the rest of my family also are happy that I am ongoing again *lol*. The first I made was this necklace in happy colours. I have used freshwater pearls, mother of pearl pearls, glasspearls and wood.

Kommentarer

  1. Hei på deg!
    Nok et nydelig smykke.
    Kjempelekkert.

    Ha en fin helg

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Populære innlegg