søndag 12. april 2009

Påskefri - Easter Holyday





Jeg har vært på hytta, en ukes tid, sammen med familien. Hadde med meg masse perler +++ For nå skulle jeg virkelig lage mange smykker! Men smykkelaging ble det lite av. I stedet ble det jobbing i hagen rundt hytta og hyttekos med god mat og altfor mye gotterier! :) Det er herlig å få ladet batteriene! Smykket som er avbildet her laget jeg rett før påske. Jeg har kalt det "Red berries and Memories". Ha en fortsatt god påske! Klikk på bilde for større format

***

I have been in our cottage, with my family, this Easter., I had brought with me a lot of pearls and such. And had big plans for jewelrymaking! But the jewelrymaking came to short. Indstead I did some gardening around the cottage and had a lot of good times, with my family, and plenty of good food and far to much sweets! :) It is so delightful to get to rest a lot! The necklace on the picture did I make shortly before Easter. I have called it "Red berries and Memories".

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Lenge siden nå…….
    Vil tro det var deilig med en lang påskeferie uten å gjøre så mye.

    Nydelig smykke nok en gang :-D
    Håper alt er bra med deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig smykke du har laget.

    SvarSlett
  3. Takk for det Connie, MayM og Elin! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...