lørdag 14. februar 2009



Heisan alle sammen! Husker dere den måneperlen som jeg skrev om tidligere, og som jeg laget et armbånd med? Armbåndet ble laget med et mål for øyet. Nemlig en art bead challenge i BeadStyle Magazine.

Jeg tror det var i august jeg sendte inn bilder av armbåndet. I oktober fikk jeg en mail som fortalte at jeg var videre til finalen og armbåndet måtte sendes til USA. Jeg om jeg var "over the moon" da!

Dette er kjempegøy å være med på, og jeg er kjempespent! Jeg regner ikke med å vinne for de andres bidrag var så flotte! Men så gøy å komme så langt da! :)

I dette nr. av BeadStyle - March 2009 nummeret, er armbåndet mitt avbildet med bidragene til de andre 6 finalistene. Og en avstemming er lagt ut på nettet her:

I begynnelsen på mars får vi vite hvem som vant. Og den som vinner får sitt bidrag vist en gang til i tillegg til intvju i bladet. Det er jo ikke såå lenge til mars da! :)

5 kommentarer:

  1. Dette blir spennende og selfølgelig har jeg stemt på det jeg liker best. ;o))

    Lykke til! Håper du vinner for det er et kjempeflott armbånd! :O)))

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye.
    Kjempemoro :-)
    Har vært inne og stemt på deg.
    Ingen tvil, du vinner.
    Du er det fineste smykket.

    Lykke til

    SvarSlett
  3. ... da har man jo selvsagt vært inn og stemt!
    Moro å komme så langt!
    Noen vil ha med dragene mine i en konkurranse, men jeg har ikke rota meg til... vet ikke om jeg vil bale med det.

    Du er flink, moro å se i bloggen din.

    (snurremegrundt - fra vgb - det er en heller svikta blogspotblog et sted her og som jeg svikter hver gang jeg tenker på å kopiere noe over fra vgb :-))))

    SvarSlett
  4. Takk for koselige tilbakemeldinger! :)

    Lise: Klart du må sende dragene inn til konkurransen! Det er spennende å være med i konkurranser! Og er man ikke med har man iallefall ingen sjanser til å vinne. Og dessuten så er det greit å få vist frem det man lager, gjerne til et annet "publikum" enn det vanlige.

    SvarSlett
  5. Tusen takk til alle som har stemt! Uansett hvem de stemte på! :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...