mandag 15. september 2008

Trender for høsten og vinteren


Trendene for høsten og vinteren 2008-2009 peker i flere retninger.
De kan deles inn i 4 stiler. Stil 1 - Kitch mix :
Dette er en stil for induvidalistene som tør å vise hvem de er, skille seg ut fra massene. Her er det snakk om farger. Masse farger! En balanse mellom mørke dype farger, nøytrale farger og intense farger.


StoffeneStoffene i denne trenden er tradisjonelle. Farget flanell, røff strikk, fleece og strikkegensere. Dongeri, tykk bomullsateng, blanke nylonstoffer, stoffer med plast, vinyl, lamèstoffer, lurex og andre skinnende stoffer. For store jakker og gensere og for korte bukser. Lave boots.

Dekorerte stoffer med alle slags typer tykk. Striper, russiske og japanske blomstertrykk. Patchworkmønster, multifarget kamoflasjemønstre, blomstrete tapetmønstre, gemometriske mønster m.fl. Kluet er å blande farger og mønstre.

Tilbehør:Plastsmykker, smykker som ikke er paralelle (en type lenke på ene siden en annen type lenke på den andre siden), smykker i uvanlige smykkematerialer, resinsmykker. Alt annet enn det ordinære. Gjerne med glitterstiener på joggeskoene, glitterpynt på bootsene, vintagesmykker og vintageinspirerte smykker.

Fargene:Syrinlilla, dyp lilla, knall rosa, lys grønn, knall grøn, marinegrønn knall gul og gulgrønt, ferskenfarget, svart, brunt, rustbrunt og patrolblå.

Henvisninger:
Brunblomstrete top - http://www.windsorstore.com/
Rød flanneljakke- http://www.fredflare.com/
Skjerf - Teen Clothing by Wet Seal - http://www.wetseal.com/
Bukse - New In http://www.topshop.com/
sko fra New In - http://www.topshop.com/
Liten veske med kortmotiv - http://www.topshop.com/
Smykke med leopardprint - KidViskous http://www.starsandinfinitedarkness.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...