mandag 14. februar 2011

Give away mars 2011


Jeg har laget et par søte unike øreanheng av sterling sølv, gammelrosa ferskvannsperler og krystallperler. Jeg håper de faller i smak! Disse kan du vinne ved å være med på min Give Away for mars 2011. Lengde: 5 cm. Verdi er ca 350,- Nok

I have made a pair of sweet on of a kind earrings of sterling silver, pink freshwater pearls and crystal beads. I hope that you like them!  You may win these if you attend to my Give Away for mars 2011. Lengde 5 cm. Value is about 350 ,-Nok.

Alt du trenger å gjøre for å være med er:
- Å kommentere - da får du 1 "lodd"
- Om du i tillegg linker til Give awayen fra din blogg, webside eller Facebook får du 1 "lodd" til i trekningen.
Vær snill å skriv hvor mange "lodd" du vil ha og fra hvor du evt. linker.

All you have to do is:- Komment and you will receive 1 "ticket"

- If you in additon to that are linking from your blogg, wed side or from Facebook you receive another "ticket" in the drawing.
Please tell me how many "tickets" you want and from where you links - if you are linking.

Håper mange vil være med! :) - I hope that many of you will be in the drawing! :)

Trekning - Drawing 14. mars


*****

Trukket - Drawn
Vinneren finner du her/The winner is drawn. You'll find it here: http://lissiedesign.blogspot.com/2011/03/trekning-drawing-mars-2011.html

33 kommentarer:

  1. Jeg er gjerne med i trkning! Har bestilt en ring fra deg og sendt deg en melding via epla. Håper jeg fikk det til. Hvis ikke, kan du maile meg på vilde@ascap.no ang betaling?
    Hilsen Vilde

    SvarSlett
  2. Vilde: Jeg har fått mailene. Skal svare straks! :)

    SvarSlett
  3. Jeg er med! 2 lodd, linker til konkurransen på min Facebookside (Line Strandli)

    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  4. 1 lodd, takk! :) Du lager så mye fint!

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne ha 1 lodd:) De øredobbene var bare helt nydelige:)

    SvarSlett
  6. Kjempesøte! Selvsagt vil jeg bli med på muligheten til å vinne disse!

    To lodd til meg;-))

    SvarSlett
  7. Kjempefine, vil være
    med på denne muligheten :)
    2 lodd

    SvarSlett
  8. Jeg prøver lykken med et lodd!

    SvarSlett
  9. Jeg er med! 2 lodd til meg. :)

    SvarSlett
  10. Kjekt dere vil være med VildesVerden, Kreativbua, Line Strandli, Mirakel, Anita, Hege, Elisabeth, Ingrid, Pia og AbluMoo! :)

    En ekstra takk til dere som linker! :)

    SvarSlett
  11. Nydelige øredobber. Jeg tar ett lodd :-)
    Hilsen Anita H.R.

    SvarSlett
  12. Å - de var fine. Så klart vil jeg gjerne være med i trekningen og så klart linker jeg i bloggen min.

    MIN BLOGG

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. Superflotte øreringe, som jeg ville elske at eje. To lodder til mig tak, linker også fra Facebook :-)
    Ha'en dejlig dag!
    Hilsen Gitte

    SvarSlett
  14. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-lissie-design.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  15. Kjempefine øredobber! Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd :)
    klem

    SvarSlett
  16. Så fin premie! Jeg tar gjerne et lite lodd. :-)
    Ta en titt innom min blogg, så kan du jo prøve lykken i min Ramsign give away, om du har lyst.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  17. Kjekt dere og vil være med! Anita H.R., Wenche P, Gitte Snorgaard, HildeM, Helene, Husfruen of Hilltop House og Millemilla! :)

    SvarSlett
  18. Heisann! Jeg tar gjerne 2 lodd og krysser fingra for at de søtre øredobbene blir mine! Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  19. Trekker et lodd igjen jeg vettu, på disse nydelige øredobbene! :)

    SvarSlett
  20. Kjekt dere og vil vætre med Hilde og Trollmora! :)

    SvarSlett
  21. Nydelige! Håper eg er den heldige:)

    SvarSlett
  22. Wow, elsker de! Tenk å vunnet de da! Du er så utrolig flink! Elsker nyhetsbrevene jeg får fra deg, alltid en fryd for øyet:) Klem Cathrine

    SvarSlett
  23. Cathrine: Så kjekt å høre at du elsker nyhetsbrevne! Takk for det! Klem fra Lissie

    Kjekt at dere og vil være med i trekningen Ann-Kristin og Cathrine!

    SvarSlett
  24. Åh, fantastisk! Jeg henger meg gjerne på i give awayen.Link finnes på min egen blogg, så jeg stiller med to lodd, og krysser fingrene for at den stiglige ørepynten havner hos nettopp meg :-)

    SvarSlett
  25. Jeg er med på 2 lodd. Har linket på min blogg:)
    De var nydelige! Og du lager masse flotte smykkerier:-)

    SvarSlett
  26. Kjekt at dere og vil være med Marianne, Kari-Anne og Ditte.

    SvarSlett
  27. Tar ett lodd jeg og håper på det beste:) Premien er kjempefin! Du er flink!

    SvarSlett
  28. Kjekt du og vil være med En rosa fugl! :)

    SvarSlett
  29. Jaaaa jeg prøver igjen hos deg, og kan få 1 lodd. Du lager mye fint. Klem fra Thora.

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...