mandag 14. mars 2011

Trekning - Drawing mars 2011

Så har jeg foretatt trekning av månedens Give away!
Først vil jeg takke alle som ville være med og alle som har linket!
Vinneren ble....   XXX Gratulerer så mye!
Vennligst send meg adressen på lissies @ online.no (ta bort mellomrommet før og etter @ før du sender)

Siden jeg i løpet av tre uker ikke lyktes med å få tak i vinneren ble en ny vinner trukket!
Den nye vinneren ser du her

I have drawn this monts Give Away!
First I will thank you all that was participating and all who has been linking! The winner is.... XXX! Congratulation!

2 kommentarer:

  1. Søren blei det ikke meg denne gange heller? Ja, ja, gratulerer til Rosa Fugl.

    SvarSlett
  2. Så heldig vinner! Gratulerer!! :o))

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...