onsdag 24. mars 2010

Smykke/Jewelry - Give away!


For å feire at denne bloggen er besøkt over 200 000 ganger (snart 210 000)!!

Så gir jeg vekk et smykke/øreanheng eller annet fra en av mine nettbutikker med verdi inntil kr. 300,-. Vinneren velger premien!

Reglene er som følger:
1 lodd - Skriv en kommentar
2 lodd - Kommentar + at du linker til give awayen fra din blogg eller nettside.
3 lodd - Kommentar, link + at du i tillegg legger deg til som følger av bloggen.

Husk å skrive din mailadresse og i kommentaren - hvis du ikke har mailadresse liggende i profilen/bloggen din!

Trekning 21. april!

***

To celebrate that my blog has been visited more than 200,000 times! (now nearly 210,000!)

I give away a necklace/earrings or something else of your choice from my jewelry shops!

This is how:
1 ticket for commenting on my blog
2 tickets for commenting and linking from you blog
3 tickets for commenting, linking and be a follower of my blog.

Drawing april 21. .

p.s. Dere kan bruke hvilket av smykkebildene dere vil for å linke til denne Give Away. Dere kan også bruke bildet i dette innlegget om dere ønsker der.

62 kommentarer:

  1. Jeg er fast læser af din blog - og vil gerne bede om 2 lodder....det er nogle fantastiske ting, du kreerer.

    Kærligst,
    Trine

    SvarSlett
  2. Elsker dine kreationer! Jeg vil meget gerne være med med to lodder, og vil vente med spænding på at se hvem den heldige vinder bliver.

    Mange hilsner Louise

    SvarSlett
  3. Gratulerer med så mange besøkende!

    Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  4. Ej, jeg vil også gerne være med. Håber og krydser finger for at jeg vinder! Er fast læser så to lodder til mig :)

    SvarSlett
  5. Hei hei! Denne må jeg jo bare være med på da:o)
    Krysser fingre og tær He he.
    Tre lodd til meg da.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Hej! Så otroligt vackra smycken du gör! Jag vill vara med i din utlottning.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Er ikke rart du har mange lesere, du lager jo FANTASTISKE smykker!
    Har ingen blogg eller nettside jeg, så da blir det vel 1 lodd på meg i hatten :)

    GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselige tilbakemeldinger alle sammen! :)

    Groovymama: 2 lodd til deg! :)

    Louise: 2 lodd til deg! :)

    Kirsebær: 2 lodd til deg! :)

    Anna: 2 lodd til deg! :)

    Connie: 3 lodd til deg! :)

    Anelias hantverk: 1 lodd til deg! :)

    Ellen: 1 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  9. jeg vil da rigtig gerne deltage her, med 3 lodder.

    Kh sara

    SvarSlett
  10. Gratulerer med mange treff. Smykkene dine er jo aldeles skjønne, så dette fortjener du !!! Har laget innlegg i bloggen, abonnert på / følger, og du ligger og i bloggemnyen under blogger jeg følger med.
    Ønsker deg en flott påske !!!

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  11. Sikken nogle fantastiske smykker, du laver. Jeg har forelsket mig i chokoladehalskæden og i adskillige af dine ørerstikker.
    2 lodder til mig, tak :)

    SvarSlett
  12. Jeg er vild med dine smykker. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder:)

    SvarSlett
  13. Kom over bloggen din via andre bloggere, og for noen flotte smykker du lager! Jeg vil uten tvil delta med 3 lodd, og jeg kommer garantert til å følge med deg videre:)

    SvarSlett
  14. Eg tar tre lodd!;-)du har ein fin blogg klem Lisen

    SvarSlett
  15. Jeg tar tre lodd :) /Kaja

    SvarSlett
  16. Bournonville: 3 lodd til deg! :)

    Marianne: Takk for det! 3 lodd til deg! :)

    KaDaHoe: Takk for det! Snart kommer sjokoladesmykket og i fargen "lys sjokolade". :) 2 lodd til deg! :)

    Malene: Kjekt å høre! :) 3 lodd til deg! :)

    Emma Julie: Takk for det! 3 lodd til deg! :)

    Kaja: 3 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  17. Lisen: Takk for det! 3 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  18. Super blog, du har - 3 lodder til mig, tak.
    Og vær velkommen til at kigge forbi min giveaway også.

    Mette

    SvarSlett
  19. Herlige smykker som vanlig.Heldig er den som vinner.

    SvarSlett
  20. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - har du forresten set, at dine ugle-øreringe er med i "Vi forældre" i denne måned?

    SvarSlett
  21. Ups... blander bladene sammen (ammehjerne) - det var Boligliv, og jeg kan se du har linket selv ;)

    SvarSlett
  22. Yes, jeg er gerne med med 3 lodder og krydser fingre;0)

    SvarSlett
  23. Hvem kunne ikke bruge nye smykker ;)

    jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlett
  24. Jeg vil meget gerne have 3 lodder tak - skøn blog og fine smykker :-)

    SvarSlett
  25. Kom tilfældigt forbi din blog - spændende og smukke ting du laver. Jeg vil godt deltage med 3 lodder. Har lånt et billede til min blog.

    SvarSlett
  26. Kjekt at så mange vil være med på min Give Away! :)

    Mette: Takk for det! 3 lodd til deg! :)

    Sonja: Takk! :) 1 lodd til deg! :)

    Camsen: Jeg leste bare det første innlegget ditt før jeg gikk bananas og skrøt til familien over at ugleøreringene var med i "Vi foreldre" og. Deretter kom jeg meg ned på landjorda igjen når jeg leste ditt neste innlegg *lol*. Takk for dagens kick! :) 3 lodd til deg! :)

    Birgitte: 3 lodd til deg! :)

    LineBN: 3 lodd til deg! :)

    Christine: Takk! 3 lodd til deg! :)

    Gru Olsen: Takk! 3 lodd til deg! :)

    Fortsatt god påske alle sammen!

    SvarSlett
  27. Jammen har du hatt mange besøk på bloggen din! Det blir jeg gjerne med å feire. 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  28. Åh, så flotte smykker! Tar foreløbig et lodd, så kommer jeg tilbake og melder fra om jeg kan kreve et par til!

    SvarSlett
  29. Da har jeg linket til deg i bloggen min, og jeg er følger, så da blir det vel hele tre lodd;)
    http://piasverden-pia.blogspot.com/2010/04/giveaway-tips-og-anna-anka-kjole.html

    SvarSlett
  30. Gratulerer så mye med så mange besøk!!
    Kejmpeflotte smykker du lager, så jeg blir gjerne med på trekning :) 1 lodd i hatten...

    SvarSlett
  31. Nydelige smykker, jeg er med, spennende med konkuranse, lykkehilsen fra Marianne

    SvarSlett
  32. Jeg tar 3 lodd jeg.. Fantastiske smykker du lager! Har bare fått sett noen få, men kommer mer enn gjerne tilbake for å se mer!

    Hilsen Hege

    Mailadresse: hegmar2@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei. Liker veldig godt dine kreasjoner. Har lagt meg til som følger + linket så da blir det 3 lodd på meg. Da krysser jeg fingre. ☺

    SvarSlett
  34. Du lager utrolig mye flott. Jeg har linket i bloggen min til Give Awayen din.

    SvarSlett
  35. Hei. Flott blogg du har :-) Jeg deltar gjerne med 2 lodd :-)
    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  36. Dzień Dobry

    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam ADA

    SvarSlett
  37. Kjempefine smykker du lager! Jeg tar 2 lodd jeg - og krysser fingrene....

    SvarSlett
  38. Hei jeg tar gjerne tre lodd :)
    kommer innom igjen :)
    Klem

    SvarSlett
  39. Moski: Kjekt at du vil det! :) 2 lodd til deg! :)

    Pia: Takk! :) 3 lodd til deg! :)

    Tas: Takk! 1 lodd til deg! :)

    Marianne Sveum: Takk! 1 lodd til deg.

    Heges lille hobbyverden: Takk! :) 3 lodd til deg! :)

    Elisabeth, innerst i veien: Kjekt å høre! 3 lodd til deg! :)

    Wenche: Takk! 2 lodd til deg! :)

    Grethes lille rom: Takk! 2 lodd til deg! :)

    Ada: 1 ticket for you! :)

    Trine: Takk! 2 lodd til deg! :)

    Fruen: 3 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  40. Jeg tar gjerne 3 lodd og gleder meg til å følge deg videre :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  41. Jeg vil gerne være med på 3 lodder - og sikke en dejlig gave, man kan vinde.

    Mvh Rebekka

    SvarSlett
  42. Da har jeg lagt til info. i min blogg :o))
    Blir vel 3 lodd det da. Tusen takk! :o))

    SvarSlett
  43. Spennende for vinneren,og gratulere med så mange besøkende.

    SvarSlett
  44. Hurra! Jeg vil gjerne være med med ett lodd. (har ingen blogg desverre..) Smykkene dine er flotte flotte!!

    God helg ønskes fra una

    SvarSlett
  45. Hold da op for nogen flotte smykker du laver, jeg må bare deltage og så kan vinderen selv vælge....
    Jeg skriver mig for 1 lod - og håber helt vildt at vinde. :o)

    SvarSlett
  46. Fantastisk flotte smykker!
    Tar to lodd og krysser fingrene for at jeg blir den heldige.

    SvarSlett
  47. Hei!
    Jeg deltar gjerne på din give away, og tar med dette ett lodd.
    Gratulerer med fantastiske besøkstall.

    mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  48. Hei!Jeg vil sorme da ogsa gerne vøre med i denne fine give away - jeg snupper 3 lodder)

    SvarSlett
  49. Witam :)
    wara@poczta.forward.pl

    pozdrawiam
    ADA

    SvarSlett
  50. Hilde M: 3 lodd til deg! :)

    Rebekka: 3 lodd til deg! :)

    Kreativ Helse: Bare hyggelig! :) 3 lodd til deg!

    Kristine: 3 lodd til deg! :)

    Sonja: Takk! :) 1 lodd til deg!

    Anonym - Una: Takk! :) 1 lodd til deg!

    Tina Mølgaard Andersen: Takk! 1 lodd til deg! :)

    Susanne: Takk! 2 lodd til deg! :)

    Astrid: Takk! 1 lodd til deg! :)

    Ukka: 3 lodder til deg!

    Bulika: You are welcome! 3 tickets for you! :)

    Ada: 1 ticket for you! :)

    SvarSlett
  51. Hei, jeg vil gjerne ha to lodd. Lykke til med butikken. Fine ting du lager.

    SvarSlett
  52. Flotte smykker. Tar gjerne et lodd her.

    SvarSlett
  53. Hei! Så flott giveaway du frister med - du lager så mye flott!! Takk for muligheten til å vinne!

    Tre lodd til meg - jeg linker fra sidemnyen i min blogg. God søndag! Hilsen Hege

    SvarSlett
  54. jeg blir også med og tar tre lodd :)

    SvarSlett
  55. Ønsker 3 lodd her på denne giveawayen. :-)
    Alltid kjekt å prøve lykken. :-)
    Og så mye nydelig du lager!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  56. jeg tar 3 lodd :) flott giveaway

    SvarSlett
  57. Så nydelige smykker du har. Da har jeg tatt 3 lodd :) Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  58. Så kjekt at såå mange vil være med i trekningen! Jeg trekker i løpet av dagen.

    Rosesommer: Takk! :) 2 lodd til deg! :)

    Marit: Takk! :) 1 lodd til deg! :)

    Hege-Annie Simonsen: Takk! :) 3 lodd til deg! :)

    Ellen Sand: 3 lodd til deg! :)

    Solveig: Takk! :) 3 lodd til deg! :)

    Rosa-Kreattiva (goccedioceano2000(at)libero(dot)it): Thanks! :) 2 tickets for you! :)

    Anne Mai: Takk! :) 3 lodd til deg! :)

    Anne-Britt: Takk! :) 3 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  59. Hej Lissie !
    Hvis jeg kan nå det vil jeg meget gerne være med, med to lodder !
    KH Jytte :)

    SvarSlett
  60. Det går flott Jytte! :) 2 lodd til deg! :)

    SvarSlett
  61. Jag är med på en lott. Jättefina smycken du gör.

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...