mandag 5. juni 2017

Berries in the enchanted forest

(please scroll for english) 4 nye smykker og en ring! Starten på en ny kolleksjon jeg har kalt "The enchanted forest". Kolleksjonen består bl.a. av "Berries" smykker og ring i ekte sølv og ferskvannsperler samt et smykke jeg har kalt "Leaf" (i forsølvet med ferskvannsperle). Alle "Berries" fås både i blankt sølv og i oksydert sølv. Mere vil komme til. Bl.a. ørepynt og armbånd. Jeg klarte ikke vente med å legge ut starten på kolleksjonen. Håper den faller i smak! For mer info og flere bilder kan du følge denne linken Fortell meg gjerne hva du synes.


4 new necklaces and a ring! The start on a new collection called "The enchanted forest". The collection are amoung others consisting of "Berries" necklaces and ring int sterling silver with freshwater pearls and a necklace called "Leaf" (in silver plating with freshwater pearl). All "Berries" items are available i both shiny silver and blackened silver. More items to come. A.o. earrings and bracelets. I could not recist adding this items to my shop. I hope you enjoy this collection! For more information and pictures please click on this link Feel free to tell my what you think!  

BERRIES Smykker i ekte sølv med ferskvannsperer - Necklaces in sterling silver and freshwater pearls
LEAF Smykke med ferskvannsperler - Necklace with freshwater pearl

BERRIES Ring i oksydert sølv med ferskvannsperler - Ring in blackened silver with freshwater pearl



Ha det bra til neste gang! - Best wishes until next time!

♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.
(¸.•´ (¸.•` ♥..

Lissie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...