tirsdag 1. november 2016

Vinneren er trukket! - The winner is found!


Hei!

Da er vinneren av Glam øreanheng funnet! Jeg ga alle loddene et nummer. og brukte "the random number generator til å trekke. Og generatoren trakk lodd nummer 4 som er ..... trommevirel...Tanja Bolstad! Gratulerer så mye!

Vant du ikke? Som trøst vil jeg gi alle som var med i trekningen og alle trofaste følgere 10 % rabatt på alt i butikken (ved kjøp over kr. 150,-). Rabattkoden er gylding frem til 8. november. Bruk kode: CBSGA når du kommer til "kassen" i butikken. Husk å klikke ok til høyre for rabattfeltet etterpå, for å få rabatten. Bruk rabatten her: Lissie Design

Hva vil du jeg skal gi bort neste gang? Legg igjen en melding!



Hilsen Lissie

***

Hi!

The winner of the Glam earrings are found! I gave all the tickets a number, and used "the random number generator" for the draw. And the generator said ticket number 4. And the winner is... tatatada.... Tanja Bolstad! Congrats!

Did you not win? As a gift for you all I want to give you 10 % off in my shop (for any order above nok 150,-). The voucher code are valid until november 8. Use code: CBSGA at checkout and remember to click ok to get the discount. Use the voucher here: Lissie Design

What would you like me to give away next time? Leave me a message!

Best wishes from
Lissie

2 kommentarer:

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...