tirsdag 11. oktober 2016

GIVE AWAY!



På tide med en ny Give Away. Denne gangen gir jeg bort et par GLAM rocka og elegante øreanheng som finnes i 11 lekre fargevalg. Samt i tre metallvalg:  gull på sølv, rhodium betalg og gullbelagt. Vinneren velger farge og metall. Klikk her for å se finne ut mer om øreanhengene.

Verdi opptil Nok 525,-!

Hvordan være med?
1. Legg som følger her i bloggen og/eller  på Facebook
2. Skriv en kommentar her i bloggen eller på Facebook  med hvilken farge og metall du ønsker deg.

3. Få et ekstra lodd i trekningen om du deler blogginnlegget eller Facebookinnlegget
    (gi beskjed hvis du deler)


Trekningen finner sted 1. november. Og vinneren blir presentert både her og på Facebook
Lykke til!

 Lissie


***


It's time for a new Give Away. This time I give away a pair of GLAM elegant and cool earrings with 11 color gorgeous choices. In addition to 3 metal choices: Gold Vermeil, Rhodium plated and Gold plated. The winner choose color and metal. Click here to find out more about the earrings

Verdi opptil Nok 525,-!

How to join?
1. Add yourself as follower in this blog or/and on Facebook
2. Write a comment here in the blog or on Facebook and tell which color and metal you whish for.

3. Get one extra ticket in the drawing if you share this blog post or the Facebook post.
    (let me know if you have shared)

The Drawing take place november 1. And the winner will be presented both here and Facebook
Good Luck!

 Lissie

12 kommentarer:

  1. Så spennende! Delt. Min favoritt er GLAM Crystal Golden Swarovski <3

    SvarSlett
  2. Kjekt at du vil være med Ingunn!
    2 lodd til deg!:)

    SvarSlett
  3. Hei, jeg blir gjerne med;)
    Min favoritt er Glam gullbelagt med Crystal Golden Swarovski - knllfine!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du vil være med!
      1 lodd til deg!

      Slett
  4. Prøver lykken :) Min favoritt er Glam gullbelagt med Crystal Golden Swarovski - nydelige <3
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du vil være med!
      1 lodd til deg :)

      Slett
  5. Jeg er med :) Delt :)
    Min favoritt er GLAM Lilac Shaodow Swarovski 💜

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du ville være med Edyta!
      Og takk for at du delte
      2 lodd til deg :)

      Slett
  6. Jeg prøver lykken . Min favoritt er Glam gullbelagt med Crystal Golden Swarovski :)

    Har delt på fb også

    Ønsker alle en flott vinter !

    Mvh

    Lisbet Karlsen
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du vil være med Lisbet!
      2 lodd til deg :)

      Slett
  7. Lykken står den kjekke bi<3
    Ønsker meg Golden Crystal :)

    Vennlig hilsen
    Lisbet Irene Netteland

    (lagt inn av Lissie - for påmelding kom pr mail)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du vil være med Lisbet!
      1 lodd til deg! :)

      Slett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...